opc_loader
Nieuwsbrief
Merken

1. Artikel defect ontvangen


Heb je een defect artikel ontvangen of is dit kapot gegaan binnen de zichttermijn van 14 dagen? Meld ons dan je klacht.
Als het mogelijk is, ruilen we het defecte artikel direct om.

2. Artikelklacht melden

Meld je een artikelklacht, dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op jouw persoonlijke situatie van toepassing zijn.

Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief voorrij- en/of verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van de www.luchtvaartwebshop.nl.

Vaak vind je voor kleinere problemen een oplossing in de handleiding van het artikel of op de website van de fabrikant/het merk.

Vind je in de gebruiksaanwijzing geen oplossing voor jouw klacht, meld je klacht hier en je ziet direct wat je het beste kunt doen. Voor een snelle afhandeling vragen we je de afleverbon en artikelgegevens alvast op te zoeken.

3. Garantieperiode

Heb je bij ons een artikel gekocht en gaat dit na een bepaalde tijd stuk? Wij volgen bij het afhandelen van artikelklachten uiteraard de wet en de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. De hieronder getoonde garantieregelingen gelden onverminderd de rechten die je als consument hebt op basis van de wet.

Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Service
Gemak:
In 4 stappen eenvoudig bestellen


Veilig betalen:



Levering:
Binnen 3 werkdagen (indien op voorraad)


Bezorging:

Best verkochte artikelen
Menu